Umbakarno-blog

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

"Dobrý" obchod.

Pred nedávnom, sa mi stala istá vec, o ktorú sa s vami musím podeliť. Chcel som sa na Vianoce potešiť, tak som si chcel kúpiť mobil s internetového bazáru. Všetko z počiatku šlo ako po masle. Skvelá cena, dobrý stav, tak som sa ozval a chcel ho kúpiť. Dotyčná bola milá, tak som si myslel, že to bude v poriadku. Napísala mi, že v pondelok to pošle. Prešiel pondelok písal som jej e-mail, že či to poslala a nič. Myslím si, tak nemá čas odpísať, počkám ešte. Utorok večer som jej písal druhý e-mail a znova nič. Tak som jej skúsil napísať z iného e-mailu a reakcia bola okamžitá, že je v ponuke, ale spôsob platby už bude vopred. Čo teraz chce okabátiť mňa, či mňa ? Dneska ráno, mi prišiel papierik z pošty, že mám tam balík vo väčšej cenovej hodnote. Neviem, či ho mám prebrať, či tam bude krásny hnedý zemiak, alebo ten mobil. Vidím to tak, že s tou ženskou úplne preruším kontakt, balík nechám na pošte nech prepadne a pošlú jej ho naspäť. Moje ponaučenie z tejto situácie je také, že radšej si kúpim nový mobil buď z internetového obchodu, alebo už osobne v obchode či u mobilného operátora. A keď nie, tak cez bazár, ale určite osobný odber, aby som sa vyhol takým "predajcom" ako bola táto ženská, ktorá ma tak jedine nahnevala. Neviem o čo jej išlo, asi len o obohatenie sa, však sú Vianoce že ? :) Tak toto je môj príbeh ! :) Vďaka.

Na zamyslenie | stály odkaz

Komentáre

Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014